Vladimír V.
12. 12. 2017
Servis
Těžko se hodnotí práce provedených prací pokud u toho nejsem přítomen. Věřím, že to co je předepsáno k provední bylo uděláno.
Jaroslava J.
12. 12. 2017
Servis
Do Vašeho servisu jezdíme pravidelně a obvykle jsem s Vašimi službami velmi spokojena. I tentokrát byla prohlídka provedena precizně, byly odstraněny drobné závady a na dotazy týkající se provozu a údržby vozidla nám servisní technik ochotně odpověděl. Přesto bych si dovolila mít jednu drobnou připomínku. Nepřipadá mi příliš vhodné přistupovat ke starším vozům značky Renault s jistým despektem a polemizovat o jejich spolehlivosti a technickém stavu. Takový přístup dle mého názoru může vyvolat pocit, že si značka Renault dostatečně nestojí za svými vozy a jejich spolehlivostí. Zároveň si nemyslím, že je vhodné předpokládat, že majitelé nechtějí do starších vozů investovat a dopřát jim kvalitní náhradní díly a servis.
Kryštof K.
12. 12. 2017
Servis
LENKA L.
12. 12. 2017
Servis
Jaroslav J.
12. 12. 2017
Servis
Není jasné, který zákazník je momentálně na řadě.
Možná by stačilo na monitoru vyřazovat návštěvníky, kteří jsou již vyřízení a označit návštěvníka, který je momentálně na řadě, a to nikoliv časovým údajem, ale nějakým pokynem na obrazovce například "nyní vyřizujeme pana xy". Nebo něco podobného.
Naštěstí paní Michálková každého klienta správně nasměruje, případně kontaktuje příslušného pracovníka servisu.
Vojtěch V.
12. 12. 2017
Servis
Ocenil byl nabídku kávy nebo alespoň vody během čekání na přezutí automobilu. Možná jsem automat nenašel potom, co máte přestěhováno v prostorách pro zákazníky. Posadil jsem se na sedačky před tím velkým LCD poblíž vstupu.
Děkuji.
Petr P.
8. 12. 2017
Servis
Václav V.
8. 12. 2017
Servis
3lo o výměnu akumulátoru,provedeno na počkání bez objednání.Naprostá spokojenost.
Jana J.
7. 12. 2017
Servis
Miroslav M.
7. 12. 2017
Servis