Renata R.
30. 1. 2024
Společnost
Před pár týdny jsem řešila závadu na autě a byl mi přidělen p.Mach. Odpoveděl mi na všechny mé dotazy a byl opravdu velmi profesionální. Tímto bych chtěla poděkovat celému servisu a p. Machovi za lidský přístup a ochotu.
Vocelová
Ferdinand F.
15. 1. 2024
Společnost
Děkuji p. Merklovi ,vedoucímu Minute servisu , za jeho profesionální přístup k zákazníkovi a bezvadné jednání .
Radoslav R.
17. 12. 2023
Společnost
Společnost Renault Zličín patří mezi skutečné profesionály. V mém případě chci velmi ocenit oddělení SERVISU při řešení mých pojistných událostí. Komunikace, přístup, empatie, profesionalita, lidskost, otevřenost, ochota naslouchat a pomoci mně jako zákazníkovi nejsou jen fráze ale skutečné činy..A tyto hodnoty jsou ctnosti, kterými disponují zaměstnanci p. Lukáš Míchal a p. Jakub Hyška, s nimiž jsem dané problémy řešil....Tito pánové jsou pokladem této společnosti a firma Renault může být patřičně hrdá, že jim dělají svými činy vskutku neuvěřitelnou reklamu. Úpřímné poděkování ještě jednou a samozřejmě chci vyzdvihnout i profesionální práci na dílně, kde vládnou mistři svého řemesla taktéž...DĚKUJI
Jan J.
31. 10. 2023
Společnost
Vstřícný a profesionální přístup. Neustále v kontaktu s aktuálním stavem dodání. A všichni co jsem potkal se nejen chovali jako experti, ale měli i potřebné znalosti.
Děkuji vám všem!
Peter P.
6. 10. 2023
Společnost
Veliká spokojenost s profesionálným a vztřícným přístupem p. Jeništu, který s náma po celý čas komunikoval a nakonec nám vozidlo Renaul Austral předával. Děkujeme Peter a Darina
Jan J.
21. 8. 2023
Společnost
Řešil jsem závadu k záruční době na automobilu Koleos v servisu Zličín. Byl nefunkční středový display. V prvé fázi mi byla, bez prohlídky vozidla, nabídnuta diagnostika a to za 6 týdnů, po té že se bude řešit oprava. Toto řešení mi připadlo nepřijatelné a vyžadoval jsem konzultaci s technikem. Byl mi přidělen pan Mach. Pochopil situaci a i když nemohl diagnostiku urychlit a změnit tak poměry v servisu iniciativně se pokusil ověřit závadu a tak vůz odvezl na dílnu. Za 15 minut byl vůz přistaven a bez závad. Rád bych touto cestou poděkoval p. Machovi za iniciativu, zcela zákaznický přístup ke klientovi a rychlé odborné řešení problému. Samozřejmě nemohl předem vědět že se závada dá lehce odstranit ale to jak k věci přistoupil, na rozdíl od prvního kontaktu v servisu, stojí za zveřejnění. Přeji zaměstnavateli dostatek takových odborníků.
PS: ke cti servisu bych rád dodal že mi bylo doporučeno při prvém kontaktu obrátit se na jiný servis.
Kateřina K.
5. 8. 2023
Společnost
Velká spokojenost.Pan Klimpl byl velmi příjemný, ochotný a profesionální.Děkujeme
Ivan .
14. 1. 2023
Společnost
Velká spokojenost, p.Klimpl - profesionální přístup k zákazníkovi slušné jednání , vše na jedničku s hvězdičkou.
Pavel P.
19. 4. 2022
Společnost
Adam A.
24. 2. 2022
Společnost
Veliká spokojenost s panem Klimplem a Zelenkou. Rychlá a skvělá komunikace, odkup a nákup nového vozu na jedničku.