Aleš A.
19. 2. 2020
Servis
Garanční prohlídka po 1. roce. Připomínky:
1. Jsme již důchodci a po zakoupení Dacia Duster jsme opomněli časový limit na nahrání map do navigace ve voze. Nynější nákup map je pro nás příliš drahý, ale "první nahrání zdarma" již není možné. Existuje přitom řada spolehlivých navigací zdarma, které máme stažené v mobilu. Sledování přes mobil je však při řízení mnohem nebezpečnější, což jistě uznáte.
Nejde s tím něco udělat?
2. Byl jsem informován, že oprava (přestříkání) části poškrábaného nárazníku lze provést jen jeho celkovou výměnou. To je značně nešetrné k životnímu prostředí, což jistě uznáte. Bývala by mi stačila nabídka nějaké menší provozovny nebo lahvička se sprejem příslušné barvy.
Závěr: přístup byl chladně profesionální, nejde to, nejde to.
Tomáš T.
18. 2. 2020
Servis
Jiří J.
18. 2. 2020
Servis
Dana D.
18. 2. 2020
Servis
byla jsem překvapená, že auto nebylo po servisu umyté.... :-(
Milos M.
17. 2. 2020
Servis
Vera V.
13. 2. 2020
Servis
Byla jsem mnohem spokojenější než v Průhonicích, kde jsem auto koupila a absolvovala tam servisní prohlídku, nadále už budu chodit k vám
Soňa S.
11. 2. 2020
Servis
Prokop P.
3. 2. 2020
Servis
Velmi krátká doba na projevení odstranění závady. Nyní mi svítí kontrolka zabodovaná v zrcátkách na obou stranách i když jedu po silnici úplně sám?
Petr P.
26. 1. 2020
Servis
Zdeněk Z.
26. 1. 2020
Servis
Naprostá spokojenost se vším, ale návody pro originální příslušenství:
1) k použití kamery Dashcam,
2) k použití aplikace Dashcam v mobilu
3) k použití chladícího boxu
by měly být v češtině !
Odpověď: RRG CZ
18. 2. 2020Dobrý den, vozidlo vám nebylo umyto z důvodu právě probíhající údržby mycí linky, ale děkujeme za hodnocení. Tým RRG CZ