Michal M.
23. 7. 2019
Servis
Peter P.
23. 7. 2019
Servis
Doporučil bych vám změnit systém účtování z hodin na úkoly. Auto bylo v servisu na prohlídku tak cca 1.5, za 2h jsem jej už přebíral. Přesto je na faktuře vyúčtováno 4.9h. Účtovat trojnásobek času mi nepřijde moc fér. Jinak jsem se servisem spokojený.
bohumil b.
19. 6. 2019
Servis
Přeji dobrý den
V předchozích Hodnocení servisních služeb co jste mi poslali tak v posledním bodě máte napsáno ( zda doporučím známím koupě auta RENAULT ) A POKUT S TÍM NESOUHLASÍM TAK SE TO NEDÁ POSLAT a jiné žádné možnosti ani prostor o napsání jako je tento . PTÁM SE PROČ? Také jsem to hodnocení nemohl napsat protože jsem vlastník auta z. DACIE DUSTER Prodáváte a provádíte servis i pro DACIA né tak proč tam není i tato volba? Já si u Vás zakoupil DACIA DUSTER a jsem zatím po cca 8měsících spokojen. v TOMTO BODĚ JE JASNÉ ŽE PROSAZUJETE JEN A JEN ZÁJEM RENAULT NIKOLIV DACIA.
Máte co zlepšovat
Váš zákazník Bohumil Vašíček
Petr P.
14. 6. 2019
Servis
David D.
12. 6. 2019
Servis
Jiří J.
10. 6. 2019
Servis
Josef J.
10. 6. 2019
Servis
Igor I.
5. 6. 2019
Servis
Ivan I.
5. 6. 2019
Servis
Eva E.
3. 6. 2019
Servis
Čekala jsem kromě povinné údržby i umytí vozidla, v jiných značkových servisech je to automatické.
Odpověď: RRG CZ
23. 7. 2019Dobrý den, děkujeme za hodnocení i komentář. V poslední otázce dotazníku se ptáme "Doporučil(a) byste servis RRG Praha Zličín svým známým, příbuzným či kolegům?", na váš podnět jsme znění otázky upravili, aby se netýkalo pouze značky Renault.