Petr P.
3. 10. 2018
Servis
Z pohledu zákazníka doporučuji zvážit, zda doba, kdy je převzato vozidlo do rekonstrukce v servisu před zahájením vlastní opravy, tedy po dobu přípravy náhradních dílů k výměně poškozených komponentů za nové (v případě bezproblémové hybnosti poškozeného vozidla), není v některých případech zbytečné dlouhá ... ale chápu, že ne všechna "bebí" na poškozeném autě musí být po přijímací kontrole patrná ...
Váš spokojený zákazník ...
Marta M.
2. 10. 2018
Servis
Vzhledem k tomu, že šlo pouze o výměnu baterie, nebylo třeba dalších úkonů ze strany servisního technika. S provedenou službou jsme byla spokojená, podněty ke zlepšení v tomto případě nemám.
Chtěla bych však ocenit službu paní Michálkové, která mě, jako stálého zákazníka, v době mimo tuto opravu iniciativně upozornila na nutnost urychleně objednat termín pro výměnu zimních pneumatik vzhledem k tomu, že zájem zákazníků o sjednání termínu stoupá.
Jsem přesvědčená, že tato její vstřícnost překračuje její povinnosti zaměstnance firmy a pro mě jako zákazníka byla velmi příjemná.